piątek, 15 lutego 2013

Pierwsze zakupy^-^

Niby to było tak dawno, a ja wszystko tak dobrze pamiętam ;p
Jedzonko:
                   mała puszka Chappi:
           mała karma Darling:
Musiałam go też jakoś wyprowadzać:
                                   szelki i smycz

obroża

Jedzenie też musiał w czymś dostać:
 To kupiłam mu 3 takie miski, na wodę, na suchą i na mokrą^^

A dopiero później kupiłam mu rozciąganą smycz:

W następnym poście napiszę jakie rzeczy ma teraz... Zapraszam^-^
PS. Zdjęcia znalezione w Google ;p

6 komentarzy:

  1. Blog jest nominowany do The Versatile Blogger, szczegóły na http://fosterthepeoplelover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh. Ja akurat chyba za niedługo będę mieć psa. Cocker Spaniel'a, lub Jamnika lub Shih-tzu. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może zaadoptuj ze schroniska??? Znajdziesz tam psiaki w typie rasy;p

      Usuń
  3. Blog nawet ciekawy ale te karmy to są nie dobre dla psa sama chemia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem... to mu kupiłam kiedyś...

      Usuń
  4. Baardzo mi się podoba twój blog :)
    http://moj-wirtualny-dziennik.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy szczery komentarz:) To naprawdę motywuje do dalszej pracy*-*
Za każdy kom odwdzięczam się(o ile masz wyłączoną weryfikację:)-.-
Za komentarze typu Fajny blog, zapraszam do mnie dziękuje, bo i tak się nie odwdzięczę-.-