niedziela, 10 marca 2013

Jak prawidłowo obciąć pazurki

Wielu właścicieli psów ma problem z obcinaniem pazurków psom, więc chodzą do weterynarza, aby ten to za nich zrobił, co wiąże się z kolejnymi kosztami. W dzisiejszym poście opiszę wam jak całkowicie za darmo (jedyny koszt to kupienie obcinaczek, koszt <20>zł) obciąć pazurki naszemu pupilowi:
Żeby powiększyć obrazek kliknij na niego :D
To tyle na dziś, mam nadzieję, że przyda się to wam;p Zapraszam na mój drugi blog: Kliknij tutaj

42 komentarze:

  1. słyszałam coś o tym, że psy w paznokciach mają nerwy, ja swojemu nie obcinam, same mu się piłują gdy on chodzi, ponieważ wgl się nie daje złapać gdy widzi obcinarkę do poznokci

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm ja mojemu psu obcinam sama pazurki, i według twoich wskazówek chyba robię to dobrze ;)
    claudia-klaudia-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny post, mój pies już dawno nie miał pazurków obcinanych...Twoje wskazówki napewno mi się przydadzą :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wskażówki na pewno się przydadzą
    nigdy jeszcze nie obscinałam moim pieskom paznokić więc sprubuje wielkie dzieki za wskazówki

    http://ciekawe-modne-ubrania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wskazówki się przydały. Blog jest bardzo ciekawy i masz ślicznego pieska ;D
    zapraszam
    http://dzieki-problemom-dostrzegamy-radosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatne :) Jeszcze nigdy nie robiłam tego ale spróbuję !

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. PRZYDATNE I ZROZUMIAŁE !
    Oby takich rad więcej i więcej wiadomości o twoim pupilku ;)

    Pozdrawiam
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pożyteczne dla wielu ludzi , którzy mają psy:D
    czekam na więcej rad , bo sama mam psa <3

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno to wykorzystam dla swojego psa.

    Pozdrowienia :D i czekam na więcej !

    Zapraszam :http://angel-of-everything-that-i-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc nie miałam pojęcia jak to robić a zwłaszcza że tez mam mojego kochaniutkiego pupila no i też z nim chodziłam do weterynarza ale sama boje mu obciąć pazurki ale dziękuje bo bardzo pożyteczne :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydatne, cieszę się, że wrzuciłaś tę instrukcję ;D

    fairy-tail-historie.blogspot.com
    kraina-powiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. superr blog....uwielbiam go i zapraszam do mnie supcio-kawaly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. superr blog....uwielbiam go i zapraszam do mnie supcio-kawaly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam coś na ten temat, ale nie spodziewałam się O.o Oj tam...super blog ^^
    ~ myszka.miki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://shineeopowiadanie.blogspot.com/

      Usuń
  15. świetnie tu, miło. bd wpadać częściej, zapraszam do siebie.
    www.zakleta-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam, że to tak trzeba ... :D już jestem mądrzejsza xD
    Zapraszam do mnie na 7 rozdział :)
    Skomentujesz ? .:)
    Czekam na następny post :>
    Pozdrawiam Muzykoholiczka :*
    http://one-direction-story-by-my.blogspot.com/ : Zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo świetny blog ;)
    Przyda mi się przy dbaniu o mojego pupilka <3
    I obcinaniu mu pazurków ;)

    Zapraszam do siebie.
    http://marionettka.blogspot.com

    Zaobserwowałam ;)
    Oliwia Z.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy blog zapraszam do nas ;)) mistakeandcake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że prowadzisz takiego bloga. Bardzoo się przydaję :)

    zapraszam
    one-direction-story-by-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pewno wielu osobom się przyda, ja nie mam psa, ponieważ nie mam na niego czasu, a nie chcę żeby sam siedział w domu i wogóle nie miał by go kto wyprowadzać na spacery, [podczas gdy będę w szkole...
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja wolę jednak mojego psiaka oddać profesjonalistce :D
    niestety mój kudłacz "Neo" rasy shih-tzhu jest troche świrniety i m ogłabym mu zrobic nie chceacy krzywde.
    http://i-want-to-live-my-life-alone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam psa, ale wskazówka jest przydatna, być może na przyszłość.

    monpetitmondemavie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ym. Mieszkam na wsi i nie obcinam psom pazurów... Ale notka przydatna ;D
    Zapraszam:
    http://im-free-and-let-it-remain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przydatna notka, dla osób mających psy ;) Myślę, że kiedyś mi się przyda :D
    http://our-favourite-pets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ok ok ok http://bot-do-rozm1w.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo przydatne, bo nie każdy jeszcze umie to zrobić.

    andpleasedontcry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo przydatna informacja, jednak dalej boję się sama przycinać mojemu psu pazurki.

    Pozdrawiam, Angelika z http://postcards-sentences.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Przydatne . Od dziś obserwuję i liczę na to samo. my-pencil-and-my-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zawsze chodzę do weterynarza, a nie wiedziałam, że to takie proste ;)
    Zapraszam do mnie http://me-you-got-it-right.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. woow znasz sie na zwierzakach :D i piekny wyglad bloga, jezu, jak ty go zrobilas???!


    http://anne-annne.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super pomysł na bloga,super blog!
    www.goodfashionlife.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo przydatne porady. Ciekawy blog :) Pozdrawiam www.matkaodchodzi.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak jak w twoim blogu o chomikach mozna znalezc porady przydatne dla swojego pupila.
    rysunkoy.blog.pl <--- zajrzyj

    OdpowiedzUsuń
  34. Obcinanie pazurków xD Ciekawy pomysł na bloga , będę wpadać więcej

    Zapraszam do siebie
    shoowers.blogspot.com
    Licze na kom. i obs.

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny bloog, muszę go obserwować.

    OdpowiedzUsuń
  36. Rady się przydadzo . :D
    fajny blog ;d obserwujemy :D zapraszamy do Nas ♥ http://przyjazn-jest-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawy blog :D jak niedługo bd mieć psa, to może skorzystam ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne porady. Akurat ta mi się przyda. :)
    Blog jest super :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://ineedgoodbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzieki, ale i tak mu nie obcinam. Jakie macie psy? Ja Goldenka-Labradorka ma nie krótką, nie długą sierść, mieszaniec obu tych ras. Pies. A wy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie wy??
      Ja mam kundelka ze schroniska:) Nie przypomina żadnej rasy, no może w 1/10 hyskyego^^

      Usuń

Dzięki za każdy szczery komentarz:) To naprawdę motywuje do dalszej pracy*-*
Za każdy kom odwdzięczam się(o ile masz wyłączoną weryfikację:)-.-
Za komentarze typu Fajny blog, zapraszam do mnie dziękuje, bo i tak się nie odwdzięczę-.-